HARREM HİDROSOL SERİSİ İNCELEME YAZISI💧

 


Cilt bakımında yeni ürünlerle tanışmayı seviyorum.Harrem ve Nilhan Sultan markalarını uzun zamandır takip ediyordum.Nilhan Sultan Köşkü'ne gittiğim zaman ürünleri deneme şansım oldu ve görevli kişi ürünler hakkında çok güzel bilgilendirme yaptı.Bu ürünler arasından Nilhan Sultan Valide Sultan parfümünü, Harrem markasının da Gül Hidrosolü''nü ve Gül Mayası Hidrosolü'nü almaya karar verdim.Parfümü şurada anlatmışdım.Bu yazımda da hidrosollerden bahsedeceğim.



Öncelikle hidrosol nedir bir bakalım.Harrem Hidrosolleri, seçili bitkilerin damıtılmasından sonra ortaya çıkan bir özsudur.Aromatik yağ üretimi yapılırken bitkinin yağı ve hidrosolü (suyu) birbirinden ayrıştırılırken elde edilen suda az miktarda aromatik yağ da bulunabilir.Günde en az iki defa temiz cilde 15 cm uzaklıktan tüm cildi ıslatacak şekilde sıkarak uygulayınız.Pamuk ve benzeri ürünlerle temas etmemelidir.Cilde sıktıktan sonra kuruyana dek bekleyiniz.Düzenli kullanımda gözle görülür bir fark yaratacaktır.Günün her anında ve ihtiyaç duyduğunuzda cildinize sıkabilirsiniz.Harrem hidrosollerinin güneşle temas etmeyecek şekilde serin ve kuru bir şekilde muhafaza edilmesi gerekmektedir.Ürünler kalın cam, spreyli şişede geliyor.Sade ve çok şık bir tasarımı var.İçerisinde 110 ml ürün var ve uzun süre gidiyor.Renksiz, su gibi yapıya sahipler.Bu hidrosoller sadece cilt için değil farklı şekillerde de kullanılabiliyor.Kokuları çeşidine göre değişiyor.Denediğim çeşitlerini anlatmaya başlıyorum.


Gül Hidrosolü;

Rahatlatıcı ve stres giderici etkisi vardır.Saçların gür ve sağlıklı şekilde uzamasını sağlar.(Bunun için şampuanınıza biraz gül suyu eklemeniz yeterli olacaktır.)Bakteriyel enfeksiyonlara karşı iyi gelir.Öncelikle göz dostu olan gerçek gül suyu göz altındaki morluk ve şişlikleri müspet manada etkiler.Cildin esnek yapısını korur.Ben zaten genellikle gül suyu içerikli ürünleri sabah yüzde oluşan şişlikler için kullanıyorum.Bu konuda etkili bir içerik.Bu hidrosol de yoğun bir şekilde o şişliği indirmese de hafif iyi geliyor.Ürünün nemlendirmesi çok iyi.Gül hidrosolü ilk sıkıldığından itibaren cildi ışıl ışıl yapıyor.Cildi gerçekten içeriden çok iyi nemlendirip cildin ışıl ışıl ve daha sağlıklı görünmesini sağlıyor.Genellikle hidrosolü cildime sıktıktan sonra hafif dağıtıyorum.Bu şekilde de güzel etki ediyor ama bir ara sıkıp dağıtmadan, kurumasını bekleyerek kullandım.O şekilde cildi daha parlak ve nemli gösteriyor.Yani klavuzunda yazan kullanım şekli daha iyi.Kokusu ise gül suyu gibi.Ürünü sadece cildimde kullandım.




Gül Mayası Hidrosolü;

Gül yağı üretimi sırasında elde edilen yağlı, mayanın birebir oranında damıtılmış, saf, temiz ve zemzem suyu ile karıştırılması sonucunda elde edilen gül yapraklarının suya bırakmış olduğu doğal esanslı sudur.Cildi nemlendirir, besler, onarır ve sıkılaştırır.Yaşlanmayı geciktirir.Toksinlerin atılmasını sağlar.Serinletici ve ferahlatıcı etkisi vardır.Göz nezlesini giderir.Gargara yapılırsa ağız yaralarına ve diş ağrılarına faydalıdır.Gerçek konsantre gül suyu ve mayası çok iyi cilt nemlendirici özelliğine sahiptir.Çünkü, normal nemlendiricilerdeki moleküllere oranla daha küçük moleküler yapıya sahiptir.Evet şimdi sizi hayatımın en iyi ürünüyle tanıştırıyorum.Harrem'in Gül Mayası Hidrosolü cildimde resmen muhteşem etki gösterdi.Ben bu hidrosolü sadece cildimde kullanıyorum.Genellikle her gün cildime sıkıp kullanmayı tercih ediyorum.Cildime çok çok çok iyi geldi bu ürün.Sivilcelerimin hızlı iyileşip, sivilce izlerimin hızla küçülmesini sağladı.Sivilcelenme problemimi de fark edilir derecede azalttı.Neredeyse bütün cilt problemlerinin normale göre daha hızlı çözülmesini sağlıyor.Ürün su yapıda ama tek başına cildi o kadar güzel nemlendiriyor ki ekstra bir nemlendirici serum yada kreme gerek kalmıyor.Bu nemi hem içeriden sağlıyor hem de cilt yüzeyinin nemli ve parlak görünmesini sağlıyor.Tek başına cildi ışıl ışıl yapıyor ve güzelleştiriyor.Kokusu saf gül kokusuna benziyor ve çok güzel.Cilt bakımımda ne zaman Gül Mayası Hidrosolü kullansam cildimin çok güzel göründüğü söyleniyor ve ne kullandığım soruluyor.Bu zamana kadar kullandığım en güzel cilt bakım ürünü diyebilirim.Benim cildimi mükemmel yaptı.Benden tek bir cilt bakım ürünü tavsiyesi istense hiç tereddüt etmeden Harrem'in Gül Mayası'nı öneririm.Kullanımı da oldukça pratik.


Harrem markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar