ALIEXPRESS'TEN ALDIĞIM MASKE FIRÇALARINI İNCELİYORUZ🖌


Kil maskeleri, soyulabilen maskeler gibi krem ve likit yapıda maskeleri el ile uygulamak bazen zor olabiliyor, elimizden çıkarmak da zor olabiliyor.Bu uygulamalar için maske fırçaları yapılmış.Ben alalı bayağı oldu.O zamanlar Aliexpress'te görmüştüm ve  uzun zamandır aradığım bir ihtiyaç olduğundan hemen aldım.O zamanlar ülkemizde satışı vardı sanırım ama azdı ve yurt dışından almak daha kolay olduğu için oradan aldım.Bir de set halinde satıldığından daha uyguna gelmişti.Ama şu an her yerde bulmak mümkün ve fiyatları da uygun diye biliyorum.Fırçaları incelemeye başlayalım.

-Fırçalar üçlü set şeklinde satılıyordu.Tasarımı sade ve şık.Sağlam yapıdalar, uzun zamandır kullanıyorum ve herhangi bir bozulma yada kırılma olmadı.

-Sapları plastikten fırçası ise silikondan ve düz.Şekli yelpaze gibi ve üst kısmı biraz eğimli.O kısmın eğimli olmasının sebebi maske uygularken göz çevresine değmesini engellemek.

-Likit, krem yapıda maskeleri uygulamak için tasarlanmış.Elinizi maskeye bulaştırmadan, daha temiz bir uygulama sağlıyor.

-Silikon yapıda olduğu için maskeyi emmeden aldığınız miktarda cilde uyguluyor.

-Çok kolay bir uygulama sağlıyor.Ayrıca maskeyi eşit şekilde uygulayıp dağıtıyor.Yüzün her yerine de kolaylıkla uygulama yapıyor.Yukarıda da bahsettiğim gibi fırçanın üst kısmındaki eğim sayesinde göz çevresini koruyarak daha kolay bir uygulama sağlıyor.

-İcat edilmiş en güzel bakım ürünlerinden biri bence.Ben özellikle kil maskesi ve soyulabilen maskeler gibi hızlı kuruyan maskeleri uygularken bu fırçaları tercih ediyorum.




Aliexpress ürünleri Çin menşeili olduğu için ürünler hayvan deneyi yapan kısımda yer alıyor.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Güle güle kullanın, aliexpress merak ettiğim Bir platform, vergi acaba yüksek mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) Ben son Ali Express alışverişimi gümrük vergisi zorunluluğu gelmeden önce yapmıştım, sonra hiç denemedim:)

      Sil
  2. Diğer maske firmalarına göre bunlar daha kullanışlı sanırım. En azından maskeyi dağıtma noktasında katılıyorum. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maske dağıtmak için birebir bence bunlar:)

      Sil
  3. olumlu düşünüyon pekiii :)

    YanıtlaSil