MAC AMPLIFIED RUJ İNCELEME YAZISI💄


MAC, ruj kategorisinde sevdiğim ürünlere sahip bir marka.Bir dönem hayvan deneyleri yaptığını zannediyordum ama son dönemlerde -sevindirici bir şekilde- hayvan deneyi hassasiyeti arttığı için markalar bu konu hakkında kendileri açıklama yapmaya başladı ve MAC de hayvan deneyleri yapmadıklarını detaylı ve tatmin edici bir şekilde kendi sitelerinde açıklamış.Markadan sevdiğim ve denemek istediğim farklı ürünler olduğundan bu duyurusu beni mutlu etti.Birçok ürününü sevsem de rujlarının ayrı bir güzel olduğunu düşünüyorum.Daha önce farklı yapılara sahip rujlarını kullanmış ve burada da paylaşmıştım.Bu yazımda ise Amplified serisini inceleyeceğiz.


-MAC Amplified ruj serisi ultra kremsi rujlar olarak geçiyor.

-Tam kapatıcılık ve hafif ıslak görünüm vaat ediyor.

-Yapısı gerçekten çok hoş kremsi ve nemli.Yumuşacık yapıya sahip.Uygulaması çok kolay oluyor.Ultra kremsi yapıya sahip olduğundan mat ve saten olanlara göre daha kolay uygulanıyor.

-Bitişi ise nemli ve parlak.Parlaklığı yoğun değil, sadece daha nemli bir görüntü katıyor.

-Pigmentasyonu çok yüksek.Özelliklerinde de belirttiği gibi dudağın rengini tamamen kapatıyor ve kendi rengini tek katta veriyor.Ve yoğun renk görünümü sağlıyor.

-Bütün uygulandığında ve tam renk verdiğinde dudakta pürüzsüz ve hoş bir duruşu var.Hafif uygulandığında ise renklendirmesi güzel.Pigmentasyonu başarılı olduğundan az bir ürün bile renklendirmeye yetiyor.

-Yapısının kremsi ve nemli olmasından dolayı, çoğu stick ruj gibi kalıcılığı zayıf.Gün içinde tazeleme isteyen bir ürün.

-MAC'in bu stick rujlarının kokusunu çok seviyorum.Pasta kreması gibi kokuyorlar:)

Ürünün bendeki rengine de bir göz atalım.


Make Me Gorgeous- Pembe tonlara sahip nar çiçeği rengi.Dudakta çok canlı koyu pembe tonlarda bir duruşu var.Ben nar çiçeği tonlarını sevdiğimden rujun bu rengini de beğendim.



MAC, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar