MISSHA TIME REVOLUTION ARTEMISIA PACK FOAM CLEANSER İNCELEME YAZISI💚

 


Cilt temizliği cilt bakımımızın vazgeçilmez aşaması elbette.Her cilt tipine göre ve cilde sağladığı etkilere göre çeşit çeşit yüz temizleme ürünü bulmak mümkün.Hatta bunlar arasında yapısı farklı olanlar da var.Ben genellikle jel formda olan temizleyicileri kullanıyorum ama arada farklı ürünler denemek istediğimde yapısı değişik ürünler de kullandım.Denediklerim arasından Kore cilt temizleme ürünlerinin bazıları yoğun kremsi yapıda köpük ürünler oluyor.Bu tarz ürünleri çok sık denemiştim.Bu yazımda da bu kategoriye giren cilt temizleyicilerden olan Missha Time Revolution Artemisia Pack Foam Cleanser'ı anlatacağım.


-Missha'nın Time Revolution serisine ait bir ürün.

-Çift fermente edilmiş Artemisia Annua (Peygamber Süpürgesi)* özü içeren konsantre temizleme köpüğü.

-Yatıştırıcı, günlük kullanıma uygun, ikisi bir arada maske ve köpük temizleyici, Kore'nin batı kesiminde bulunan batı denizinde yer alan, ılıman iklime sahip Ganghwa Adası'ndan elde edilmiş, öğütülmüş peygamber çiçeği ile işlenmiştir.Cildi derinlemesine temizlerken içeriğindeki yatıştırıcı pelin özüyle (artemisia annua özü) cildin sakinleşmesine yardımcı olur.

-Temizleyici olarak kullanmak için ele biraz sabun alıp ıslatıp köpürterek cilde uygulayabilirsiniz.Maske olarak kullanmak içinse cilde ince bir katman halinde sürüp bir dakika bekletip durulayabilirsiniz.

-Yapısı çok yoğun.Ben kil maskesine benzettim yapısını, hatta rengi de yeşil ama kil gibi ciltte kurumuyor.

-Temizleyici olarak kullanırken çok iyi köpürüyor.

-Cildi çok güzel temizliyor ve fazla yağdan arındırıyor.Cilt yüzeyindeki kiri ve pütürü alırken aynı zamanda cilt altını da derinlemesine temizliyor.Gözenekleri çok başarılı temizliyor ve siyah nokta görünümünü azaltıyor.Hatta ben kendi cildimde gözenekleri küçültme etkisini de fark ettim.

-Yoğun bir temizleyici olmasına rağmen cildi yatıştırıyor.

-Maske olarak kullanıldığında ürün ciltte kurumuyor.Bu şekilde daha etkili temizliyor cildi ama biraz yoğun bir temizleyici olduğundan maskenin her gün yapılması cildi yorabilir diye düşünüyorum.Hatta ben günlük temizleyici olarak bile biraz ağır buldum.

-Durulandıktan sonra cildi biraz kurutuyor.Çok mat ve kuru, kağıt gibi bir his bırakıyor.Buna rağmen günlük olarak düzenli kullanmama ve her kullanma sonrasında cildimde mat bir his kalmasına rağmen cildimde yoğun bir kuruluk yada pul pul dökülme olmadı.

-Cilt tonunu açıyor.

-Ürünü ilk kokladığınızda bitkisel bir kokusu var ama durulandıktan sonra ciltte çok hoş bir sabun kokusu bırakıyor.

-Çok yağlı ciltler için uygun bir temizleyici olduğunu düşünüyorum.




*Artemisia Annua | Peygamber Süpürgesi Bitkisi


Missha, hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasında yer almaktadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Cilt temizleyici olarak iyi bir ürüne benziyor. Duruladıktan sonra cildi kurutuyorsa arkasından ince bir tabaka nemlendirici sürmek yararlı olabilir kanımca. Eskiden bu tarz ürünler kullandığımda kuru bir cilde sahip olduğumdan sanırım, durular durulamaz nemlendirici sürerdim. Aksi takdirde gergin, kaşıntı hissi oluşurdu cildimde. :)
    Deneyip bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, nemlendirici kullanmak daha iyi olur:) Rica ederim:)

      Sil
  2. son zamanlarda tanıttıkların hep iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, böyle olunca ben de keyifleniyorum:)

      Sil