COCOSH SHE 35'Lİ DAYLIGHT FAR PALETİ İNCELEME YAZISI🌇


Cocosh She markası, birkaç muadil ürünle ve makyaj ürünlerinde kullandıkları hoş renklerle ilgimi çeken bir marka olmuştu.Blogda markanın birkaç ürününden bahsetmiştim.Oldukça kaliteli yapı ve pigmentasyona sahip oluyor ürünleri.Ben uzun süredir markayı takip edemiyorum ama bu yazı için biraz inceledim güncel halini ve hala çok hoş muadil ürünler ve ayrıca kendilerine özgü ürünler de çıkarmaya devam ediyorlarmış.Bugün de markadan bir far paleti inceleyeceğiz.Daha önce bir far paletini kullanıp beğenmiştim.Bu ise 35'li Daylight paleti.Ürün hakkında neler düşünüyorum beraber bakalım.


-Ürün içerisinde 35 adet far bulunuyor.Farların gramajı da büyük.19 adet mat ve 16 adet de ışıltılı far içeriyor.

-Palet de oldukça büyük ama içindeki farlarında boyutu da büyük.Uzun süre gider diye düşünüyorum.

-Tahminim Morphe'nin 35'li far paletine muadil bir ürün.

-Farların yapıları toz formda.İnce ve yumuşak yapıya sahipler.Fırçaya ve parmağa alması ve uygulayıp dağıtması oldukça kolay oluyor.Ayrıca eşit bir şekilde dağıtılabiliyor.

-Pigmentasyonu çok güzel.Birebir aynı rengi veriyor.Fırçaya çok az bir miktar alsanız bile yoğun renk veriyor.Tam renk alabiliyorsunuz farlardan.

-Matların renk verme yoğunluğu fazla, ışıltılılar da hem renk hem de ışıltılarını belli etme konusunda başarılı.

-Renkleri çok güzel ve kullanışlı.Hem günlük sade makyajlar için kullanılabilecek hem özel günler için gölgeli makyaj yapılabilecek hem de renkli makyajlar yapılabilecek tonlara sahip.Günlük kullanıma uygun tonların sayısı daha fazla palette.

-Paletin rengi 35B olarak geçiyor.Palette kahverengi tonları yoğunlukta ama hemen hemen her rengin alt tonu kızıl.Diğerleri de sıcak alt tonlu.Benim sevdiğim bir alt ton olduğundan paletteki renkleri de beğendim.

-Paletteki bazı renkler kaş farı olarak kullanmak için de çok iyi.Hatta ben kullanıyorum arada bir:) Güzel duruyor.

-Büyük palet seviyorsanız ve hem günlük hem de özel gün makyajı için tek bir palet arıyorsanız bunu önerebilirim.


Paletteki renkler.

Renklerin yukarıdan aşağı sırasıyla duruşları aşağıdaki resimlerdedir;






Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Cocosh She markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Kaleminize sağlık not aldım bu markayı...

    YanıtlaSil
  2. kokoş olmak için yaniii :)

    YanıtlaSil
  3. Ah keşke kullanabilsem, renklerine bayıldım. Tam benim sevdiğim tarzda bir ürünmüş. Kaş farı olarak değerlendirmen de güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş doğal tonlar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet günlük kullanıma uygun birçok renk seçeneği var:)

      Sil
  5. çok güzel, çok kullanışlı renkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, günlük kullanım için güzel tonlara sahip:)

      Sil