DOUBLE PATTY KORE FİLMİ KONUSU🍔


Tür: Dram, Gençlik, Spor

Yıl: 2021

Süre: 107 dakika


Oyuncular:

Irene- Lee Hyun Ji

Shin Seung Ho- Kang Woo Ram


Konusu:

Lee Hyun Ji, muhabir olmak için sınavlara ve mülakatlara hazırlanan bir genç kızdır.İş bulması, işe alınması oldukça zordur ama mücadele etmekten vazgeçmez.Bu sırada farklı işlerde de çalışmaktadır.Bu işlerden biri de bir hamburgercidir.Bu hamburgerci gece yarısından sonra gelen müşterilere double hamburgeri tek kat hamburger fiyatına vermektedir.Kang Woo Ram ise eski bir güreşçidir.Antrenmanlarının çoğunu abisiyle birlikte yapmaktadır.Abisi bir gün rahatsızlanır ve kısa süre sonra ölür.Bu olaydan sonra Kang Woo Ram güreşe tamamen küser ve bu işi bırakır.Bir amacı olmadan ara ara part time işlerde çalışır.Ama bu sırada güreşe dönmesi için sürekli teklif alır.Kang Woo Ram sık sık dolaştığı sokaklarda, girdiği restoranlarda Lee Hyun Ji'ye rastlar ama bir türlü tanışamaz.Bir gün gece yarısı Lee Hyun Ji'nin çalıştığı hamburgercinin açık olduğunu ve çalışanın da o olduğunu görünce buraya girer.Lee Hyun Ji'den double hamburgerin o saatte kampanyada olduğunu öğrenince double hamburger yemek ister.Daha sonra sık sık bu saatlerde bu hamburgerciye uğrayarak double hamburger yemek Kang Woo Ram'ın alışkanlığı olur.İkisi zamanla tanışır ve arkadaş olurlar.Birbirlerinin hayat hikayelerini öğrendikten sonra, kendi bakış açılarıyla birbirlerine fikir verir ve destek olurlar.Bu arkadaşlık onlara istedikleri hayata adım atmak için cesaret verecektir.


Yorumum:

Filmi sırf Irene ve Shin Seung Ho oynadığı için izlemek istedim.Çünkü Shin Seung Ho'nun, Irene'in bağlı olduğu Kpop grubu olan Red Velvet'a bodyguardlık yaparken keşfedilmiş olduğunu öğrendim.Bu gerçek bir hikaye, yani Shin Seung Ho oyunculuğa bodyguardlıktan geçiş yapmış.Ama oyunculuğu o kadar iyi ki bunu duyunca şaşırmıştım.Hatta ilk kez Alchemy of Souls'ta izlemiş ve çok beğenmiştim.Irene de çok güzel bulduğum Kpop idollerinden biridir.Bulunduğu grubun bazı şarkılarını da seviyorum.İkisinin filmi olduğunu görünce izlemek istedim.Ama hikaye, senaryo o kadar olmamış ki.Mücadeleyi anlatan bir hikaye tamam ama bu seyirciye aktarılamamış.Yani bu duyguları hissedemiyorsunuz izlerken.Irene'in oyunculuğunu da hiç beğenmedim.Çok yavaş ve robot gibi oynamış rolünü.Shin Seung Ho çok daha iyi oynamış ama tek başına filmi kurtaramamış.Filmi izlerken çok sıkıldım ve hiç beğenmedim.

Filmden Replikler:







Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. konu çokoş yaaa ama demek ki iyi işlenmemiş pekuu :)

    YanıtlaSil
  2. Özetini okurken bana da sıkıcı geldi. Yalnız erkek oyuncunun koruma iken iyi bir oyunculuğa geçiş yapmasını takdir ettim. Kim bilir ne yetenekli oyuncular var keşfedilmemiş. Şans olmadı mı heba oluyor insan.
    İzleyen gözlerinize sağlık olsun. Kıymetli paylaşımınıza teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de iyi ki bu mesleği seçmiş 🙂 Öyle ya 😕 Çok teşekkür ederim 🙂

      Sil