RIVAL DE LOOP THE GOLDEN 20'S EYESHADOW PALETTE İNCELEME YAZISI🖤

 


Rival de Loop eskiden alışveriş yapmayı en çok sevdiğim Rossmann markalarından biriydi.Zamanla birkaç neden yüzünden markadan alışveriş yapmayı bıraksam da o dönemlerde çok güzel koleksiyon ürünleri almıştım.Bunlardan biri, çıktığından beri aklımda olan ve uzun bir süre alıp almamayı düşündüğüm The Golden 20's Eyeshadow Palette oldu.Koleksiyonun teması 1920'ler ve ürünler de bu dönemde kullanılan renkler baz alınarak oluşturulmuş.Oldukça ilgimi çeken bir seriydi ama en çok paletini merak ettiğimden onu almıştım.Bu yazımda da sizlere bu paleti anlatacağım.


-Paletin dış tasarımı yazı stili ve deseniyle biraz 1920'lerin temasını anımsatıyor.Ama o dönemdeki ürünler kadar kaliteli materyalden yapılmamış tabii.

-Teması çok hoş.Palette beni en cezbeden şeylerden biri de bu oldu.

-Palette 15 tane renk var.8 adet mat ve 7 adet ışıltılı far bulunuyor.

-Paletteki renkler genellikle koyu ve o dönemin göz makyajlarını anımsatan tonlarda.Ve renkler gerçekten çok hoş.Göz makyajına çok hoş bir görüntü katıyorlar.O dönemi anımsatsa da bence her zaman her makyajda kullanılabilecek tonlara da sahip renkler mevcut.Ayrıca renklere verilen isimler de çok hoş:)

-Farların yapıları çok ince.Kolay uygulanıyor.Çok kolay ve eşit bir şekilde dağıtılabiliyor.Bu özelliklerini çok beğendim.

-Uygularken tozutma yada dökülme yapmıyorlar.

-Renklerin pigmentasyonu iyi.Çok yoğun diyemem ama renk veriyorlar.

-Hem fırçayla sürmesi ve dağıtması hem de parmakla uygulanması oldukça kolay ve çok güzel sonuç veriyor.

-Işıltılılar fırçayla da parmakla da uygulandığında ışıltı ve renk belli ediyorlar.

-Kalıcılığı zayıf.Zamanla uygulanan far siliniyor yada yer yer birikme yapıyor.Eğer koyu bir renkse de göz çevresine akma ve bulaşma yapıyor.

-Nude ve koyu tonlarda göz makyajı sevenler için çok güzel bir palet.

-İncelemesi ve kullanması oldukça keyifli bir palet.


Renk olarak tek seçeneği bulunan bir palet.


Renklerin duruşları sırasıyla;

Magic Touch, Sparkling Nude, Sweet Toffee, Most Wanted, Graphite Fantasy, Light Fantasy, Peach Cream, Summer Breeze, Bitter Chocolate, Night Heaven, Naked Look, Secret Eye, Milk Chocolate, Warm Soil, Smoky Black.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



Rival de Loop markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bu markayı bildiğimi sanmıyorum. Karşıma çıktıysa da hatırlayamadım. Renkleri ve teması hoşmuş. İyi günlerde kullanın.
    Mutlu bayramlar diliyorum size. Deneyip paylaştığınız için teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi adı değişti, Rival Loves Me oldu herhalde.Çok teşekkür ederim🙂Sizin de geçmiş bayramınız mübarek olsun🙂

      Sil
  2. hoşmuş yani pekii :) rossman çok severim zatensi :)

    YanıtlaSil
  3. renkler çok güzel, güle güle kullanın

    YanıtlaSil