LA ROCHE POSAY ANTHELIOS UVMUNE 400 FLUID GÜNEŞ KREMLERİ İNCELEME VE KARŞILAŞTIRMA YAZISI🌞

 


Herkese merhaba:) Kısa ama benim için oldukça uzun gelen bir sürenin ardından tekrar buradayım.Nerelerdeydim kısaca ondan bahsedeyim sonra yazımızın konusuna geçelim.Bu sene benim için oldukça yoğun geçiyor, yada ağustosa kadar öyleydi diyebilirim.Öyle önemli, gözle görülür elle tutulur bir yoğunluk değil bu.Bu sene için kendime hem blogumla hem kitap okumayla ilgili çok fazla hedefler koydum.Güzel de gidiyordu.Ben yoğunluk ve meşguliyeti sevdiğimden çok fazla problem etmedim bunu.Ama temmuz ayında kendimde ciddi bir yorgunluk fark ettim.Özellikle sonlarına doğru bu durumu ciddi anlamda fark edince istemeye istemeye de olsa biraz buralara ara verip, kitap hedeflerimi de azaltmaya karar verdim.Ayrıca bu süreç içerisinde sağlığımla ilgili almam gereken bazı kararlar vardı.Yapabilirim diye başladığım bu kararı sonuca bağlayamadım.Hayal kırıklığına uğramamaya çalışıyorum.Sonuçta insanız her şey dört dörtlük ve tıkırında gidecek diye bir şey yok.Bu ara verdiğim dönemde daha çok kendimi dinleyerek hareket ettiğimden böyle sonuçlandı birçok şey.Bu dönemlerde bile düşündüğümde bana mutluluk veren ve iyi gelen şey blogum, sizlerin yorumları ve diğer sosyal medya hesaplarım için hazırlayacağım içerikler oldu:) Değişiklik için birkaç deneme yapmaya çalıştığım ama rutinime olan sevgimin ağır basıp bu şekilde devam etmeye karar verdiğim kısa bir araydı benim için yani:) Sizler nasılsınız? Hayat nasıl gidiyor? Yazın tadını çıkarabiliyor musunuz? Madem yazdan konu açıldı asıl konumuza da geçiş yapabiliriz o zaman:)


Bu yazımda sizlere La Roche Posay'in kutu şeklinde olan Anthelios UVmune 400 Fluid Güneş Kremleri'ni anlatacağım.Aynı ürünün farklı cilt tipleri için olan versiyonlarının karşılaştırmasını yapacağım sizlere.

Öncelikle güneş kremlerinin ortak özelliklerine bir bakalım.

-Tasarımı çok güzel.Kutu şeklinde yapılmış.Kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor.Ben açıkçası tasarımı, yapısı ve kullanım şeklinden dolayı çok beğendim.

-Cilde çarpan güneş ışınlarının %30'unu içeren 380-400nmlik, uzun UVA ışınına karşı koruma sağlar.

-Güneş kremlerinin yapıları oldukça akışkan.Çok hafif yapıya sahipler.

-Uyguladıktan sonra kolay ve eşit bir şekilde dağıtılabiliyor ve hiç beyazlık bırakmıyorlar.

-İkisi de SPF50+ güneş korumasına sahip.Yüksek UVA koruması içeriyorlar.Güneş korumaları gerçekten iyi.Ben gün içinde çok fazla yenileme ihtiyacı duymuyorum.

-Kokuları ise birebir aynı olmasa da benzer.

Şimdi cilt tiplerine göre ayrı ayrı inceleyelim.


La Roche Posay Anthelios UVMune 400 Invisible Fluid Güneş Kremi;

Bu ürünün vaadi, cilde mümkün olduğu kadar hafif yapıda bir etkiyle güneş koruması sağlamak.Bu güneş kreminin bu versiyonu sanırım daha çok kuru ciltler için.Üzerinde yazmıyor fakat kuru ciltliler genellikle bunu almayı tercih ediyor.Gerçekten de yapısı nemli bir ürün.Çok yağlı yada yoğun bir nem değil ama diğeriyle karşılaştırdığımızda bu versiyonunun daha nemli olduğu fark ediliyor.Ciltte hafif nemli bir his bırakıyor.Cilt tarafından hızlı bir şekilde emiliyor.Ciltte ağırlık yapmıyor.Cildi çok güzel nemlendiriyor.Cilde çok hoş ışıltılı bir görünüm katıyor.Koruması güzel.Direkt güneşin altında olduğum zamanlarda kullanmama rağmen cildimde tahriş ve yanma olmadı.Aslında orta derecede güzel bir ürün diyebilirim ama benim cildime biraz ağır geldi ve sivilcelenme yaptı.Bu yüzden devamlı kullanamadım.




La Roche Posay Anthelios UVMune Oil Control Fluid Güneş Kremi;

Güneş kremlerinin bu versiyonu ise daha çok yağlı ciltler için.Ciltteki yağlanmayı kontrol altına alarak güneş koruması sağlamayı vaat ediyor.Infrared-A ve kirliliğin neden olduğu oksidatif stresi önlemeye yardımcı olur.Su, ter ve kum değmiş olan ciltte bile UV koruması sağlar.Bu krem de oldukça hafif yapıda.Cildinize dağıttığınızda hemen emiliyor ve gün içinde ağırlık yapmıyor.Beyazlık bırakmıyor.Diğerine göre daha pudramsı bir bitişe sahip.Mat değil hafif nemli ama diğeri kadar yağlı ve nemli değil.Yine de cildi kurutmuyor.İkisi arasında benim cilt tipime daha çok uyum sağladığı için Oil Control Fluid'i daha çok sevdim ama bu da az da olsa sivilcelenme yaptı maalesef.


La Roche Posay, güneş kremi konusunda güvendiğim tek marka son zamanlarda.Ama bu bahsettiğim ürünlerinden ziyade daha önce anlatmış olduğum Anthelios Dry Touch Güneş Kremi'ni daha çok seviyorum.Hatta uzun zamandır onu kullanıyorum ve bittikçe de onu alıyorum.


La Roche Posay Anthelios UVMune 400 Fluid Oil Control Güneş Kremi içeriği yukarıdaki resimdedir.


La Roche Posay, hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasında yer almaktadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Teşekkürler paylaşımınız için, güzel bir hafta sizinle olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim:) Çok teşekkürler, size de mutlu hafta sonları dilerim:)

      Sil
  2. bu yaz öyle sıcak ki güneş kremlerini şampuan gibi kullanalım :)

    YanıtlaSil
  3. Kuru ciltler için olan güneş kremini not edeceğim sevgili diaryofmeri. Deneyip paylaştığınız için teşekkür ediyorum size. Sağlık dolu günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim:) Ben de sağlıklı günler dilerim:)

      Sil