KIKO SMART COLOUR MASCARA | RENKLİ RİMEL İNCELEME YAZISI💚


Renkli rimellere bayılıyorum ve kullanmayı çok seviyorum:) Makyaja farklı ve hoş bir hava katıyor.Renkli rimelleri çok sevdiğimden arada bir hoşuma giden farklı renklerde rimeller almıştım.Bunlar genellikle ana renklerde.Her renkten bir tane rimelim bulunsun istiyorum:) Belki daha sonra farklı tonları da bu renkli rimel koleksiyonuma eklerim:) Bugün bahsedeceğim renkli rimel Kiko'nun Smart Colour Mascara'sı.Bu seri tamamen renkli rimellerden oluşuyor ve o kadar güzel renkler var ki.Ben şimdilik bir rengini aldım ama ilerleyen zamanlarda farklı renklerine de bakmak istiyorum.Bu renkli rimeli incelemeye başlayalım.


-Panoramik hacim etkili, renkli maskara.

-Rimelin fırçası kıl yapıda ve karışık yapılı dizayna sahip.

-Kirpikleri belirginleştiriyor ve tek tek ayrılmış görünümü veriyor.Ayrıca kirpiklere uzun görünüm de sağlıyor.

-Alt kirpikleri belirginleştirme de başarılı.

-Yoğun ve ıslak bir yapıya sahip ama uyguladıktan bir müddet sonra kuruyor.Uygularken dikkat etmek gerekiyor bu ıslak yapıya.

-Yapısı ıslak olduğundan ilk sürdüğünüzde kirpikleri biraz yapıştırıyor ama fırçasıyla taradıkça tek tek ayrılmış kirpik görüntüsü veriyor.

-Kiko'nun bu Smart Colour Mascara serisindeki rimellerin renkleri inanılmaz güzel.Ben, elimde hiç bulunmayan renk olan yeşil renkte almak istedim.Renk 08 numara.Metalik, koyu yeşil, hatta çimen yeşili diyebilirim.Rimeli az uyguladığınızda bu renk kirpiklerde hafif belli oluyor, açık renkmiş gibi silik duruyor.Kirpiklerde sadece yeşil tonu olarak duruyor ve ışık geldikçe belli oluyor.Daha yoğun bir yeşil görünümü için öncelikle kirpiklere üstten bir uygulama yapıp sonrasında klasik rimel uygulaması yapmak gerekiyor.Bir de bol bol uygulama yapınca hem kirpiklere çok hoş bir görüntü katıyor hem de rengini belli ediyor.Renginin yanı sıra metalikliği de belli oluyor kirpiklerde.

-İlk kullandığım zamanlarda hafif uyguladığımdan daha çok renk vermesini beklediğimden biraz hayal kırıklığına uğramıştım ama zamanla kullanma tekniğini değiştirince etkilerini çok beğendim.

-Kalıcılığı güzel.Göz altına çok akma yapmıyor ama uzun süre durduğunda göz altına parça parça dökülebiliyor.Aksa bile renginden dolayı çok koyu durmuyor göz çevresinde.

-Genel olarak rimeli beğendim, diğer renklerine de bakabilirim.




Ürünün içeriğini yukarıdaki resimden inceleyebilirsiniz.


Kiko, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar