RITUEL DE BEAUTE TIRNAK BAKIM MASKESİ İNCELEME YAZISI💅


Herkese merhaba:) Blogda sıkça kağıt maskelerden bahsettiğimi biliyorsunuz.Bunlar genellikle yüz için olan kağıt maskeler oluyor.Ama güzellik sektörü kendini o kadar hızlı geliştiriyor ki cildin, ellerin, ayakların, vücudun farklı bölgeleri için bile kağıt  maskeler üretiliyor artık.Bir ara markette Rituel de Beaute'nin Tırnak Bakım Maskesi'ni görmüştüm.Benim tırnaklarım sürekli manikür isteyen türden ve sürekli de tırnak etlerimle oynadığımdan şekli sık sık bozuluyor.Ama açıkçası manikür yapılmış ve bakım yapılmış halini de seviyorum.Bu maskeyi görünce de belki bakım açısından pratiktir diye alıp denedim.Yorumlarımı da sizlerle paylaşmak istedim.


-Nemlendirici ve besleyici tırnak bakım maskesi olarak geçiyor ürün.İçerisinde argan yağı ve hindistan cevizi yağı bulunuyor.Bu içerikler nemlendirme açısından başarılı içerikler.

-Tırnakları nemlendirerek bakım sağlar ve kırılmasını önler.Tırnakları besleyerek sağlıklı uzamasına yardımcı olur.

-Paket içerisinden tek kullanımlık 10 adet kağıt tırnak maskesi çıkıyor.Bu maskeleri parmaklarınıza giydirip 1 saat bekletiyorsunuz.Maskelerin içerisi nemlendiricili ve maske bu nemlendiricinin tırnağa nüfuz etmesini sağlıyor.

-Maske içerisindeki nemlendiricinin yapısı orta yoğunlukta.Bu nemlendirici tırnakları özellikle de tırnak etlerini çok güzel nemlendiriyor.Özellikle tırnak etlerini yumuşacık yapıyor, kuruluğu ve sertliği gideriyor.

-Sadece bu ürün kullanılarak bakım yapıldığında tırnaklara sanki uzun süre ve birçok ürünle bakım yapılmış görüntüsü ve hissiyatı veriyor.Tırnakları daha sağlıklı ve nemli gösteriyor.

-Özellikle manikür sonrası uygulandığında tırnakları çok hoş gösteriyor.

-Tek eksi yanı etkisinin uzun sürmemesi oluyor.

-Meyve ve gül karışımı çok hoş bir parfümlü kokuya sahip.

-Ben maskenin etkilerini çok beğendim.Hatta denk gelirsem tekrar tekrar almayı düşünüyorum.





Rituel de Beaute, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. pikuuu bunu da öğrenmiş olduuuk :)

    YanıtlaSil
  2. Yazınızı ilgiyle okudum. Farklı bir çalışma, diyabet hastaları için de özellikle düşünülebilir belki.
    Her yazınızın sonundaki iki cümle çok hoşuma gidiyor ve gülümsetiyor beni.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Umarım böyle çalışmalar olur.Belirtmekte fayda var diye ekliyorum bu cümleleri yazılarıma:)

      Sil