Ağustos Favorilerim 2019 (Kozmetik,Film,Hint Filmi,Müzik,Kitap,Atıştırmalık)


Geride bıraktığımız ağustos ayında birçok ürün denedim,bir sürü film izledim,okuduğum kitaba hayran kaldım.Bu yüzden,ağustos ayının favorilerini anlatacağım bu yazı biraz uzun olabilir.Çaylar,kahveler kapılsın☕




Kozmetik favorilerim;

İpana  Boyutlu Beyaz Diş Macunu Parlatıcı Etkili- Bir milyon kez bahsettim ama tekrar söyleyeyim o kadar çok çay ve kahve tüketiyorum ki artık neredeyse tüm diş macunlarından umudu kesmiştim.Normalde deney yapıyor diye İpana almam ben ama eve alınmış ve ben de kullandım.Hatta bu ikinci tüp sanırım.Hem 3 boyutlu beyazlık hem de parlatıcı etki birleştiği için sanırım gerçekten çok iyi iş çıkarıyor.Dişimi fırçalayıp aynaya umutsuz umutsuz baktığımda şok oldum😂 Anında beyazlık sağladı ve parlak da görünüyordu.İçerisinde minik minik kum gibi taneler var sanırım peeling gibi birşey yapıyor.Lekeler de gitti.Oldukça başarılı bir ürün.

Wet n Wild Rebel Rose Primer Serum-* Ah senin peşinden ne koştum😂Aradım aradım da gücün buldum.İyi ki bulmuşum.Seveni oldukça beğeniyor sevmeyeni hiç memnun değil.Ben seven taraftayım.Ciltte ışıltıyı sevdiğim için bu serumun verdiği o ışıltılı görünümü çok beğeniyorum.Üstelik yapısı incecik ağırlık yapmadan fondöteni hem çok iyi ve kusursuz gösteriyor hem de kalıcı olmasını sağlıyor.

Pure Beauty BB Cream- Bu bb krem zaten efsane ve beğenmeyeni çok azdır.İlk kullandığım zamanlarda bana biraz koyu geliyordu ama artık rengi cildimle tam uyumlu.Ciltte çok hoş duruyor.Ağırlık yapmıyor ve bb krem olmasına rağmen* kapatıcılığı oldukça iyi,cilt tonunu çok güzel eşitliyor ve cildi kusursuz gösteriyor.Günlük kullanım için oldukça güzel bir ten ürünü.Üstelik SPF42 PA+++ güneş korumasına da sahip.(*Bu konudan daha önce bahsetmiştim.Kore bb kremleri diğer bb kremler gibi düşük kapatıcılığa sahip değiller.)

Ali Express Açılı Allık Fırçası- Allık fırçası olarak geçse de kılları sık ve eğimli olduğu için ben bunu ten ürünlerimi,fondötenlerimi,bb kremlerimi uygulamak için de kullanıyorum.Önceden fırçayla ten ürünü uygulayan makyaj gurularına hayret ederdim,nasıl sürüyorlar,nasıl çizgi çizgi kalmıyor diye.Artık sünger kullanamıyorum😂Fırçayla birkaç kez - hele ki doğru fırçası bulduysanız- uyguladıktan sonra eliniz süngere gitmiyor.Bu fırça da tam istediğim gibi,çizgi çizgi bırakmadan ürünü çok fazla emmeden ve eşit dağıtıyor.Bu yüzden ten ürünü uygulayacağım zaman elimin sıkça gittiği fırçalardan biri oldu.


Wet n Wild Rebel Rose Tint Of Corruption- Bu koleksiyonu iyi ki tamamlamışım, her ürünü efsane 😁Bu ürün dudakta sanırım kişiden kişiye yani vücut ısısına göre renk değiştiren bir lip tint.Sırf koleksiyonu tamamlamak için aldım çok umudum yoktu ama bayıldım.Ben de çok tatlı,sırıtmayan pembe bir renge dönüştü.Çok hoş,bütün ve güzel durmasını çok beğendim.Kalıcı ve biraz da lip balm şeklinde de olduğu için dudakları kurutmuyor.

Pony Effect Favorite Fluid Lip Tint Love Potion- Bu lip tinti ilk açtığımda ben bu rengi kullanamam demiştim.Aşırı cırtlak bir pembe ve yapısı da sanki yoğun,likit,matlaşmayan rujlar varya onlar gibi duruyor ama dudağınıza sürdüğünüzde yapı olarak aşırı hoş duruyor.O bahsettiğim yapıdan ziyade incecik jel tintler olur ya o yapıda.Ne aşırı parlak ne mat.Renk de sırıtmıyor hatta çok tatlı bir pembe gibi duruyor.Dudakta bütün ve hoş duruyor.Ne yapı ne de renk olarak sırıtıyor.Bahar ve yaz makyajlarında hoş durabilir.

E.l.f. Lip Lacquer-* Gloss modası geri geldi demiştim.Birkaç gloss denedim.E.l.f.'in bu lip lacquer olarak geçen lip glossuna bayıldım.O kadar hoş duruyor ki.Resmen cam gibi ve pürüzsüz bir görünüm sağlıyor.Dudakta yapış yapış bir his bırakmıyor hatta aksine pürüzsüz bir his sağlıyor.Çok başarılı ve oldukça da uygun fiyatlı.



Maybelline The Burgundy Bar- Aslında baktığınızda kızıl tonların ağırlıklı olduğu bir palet gibi dursa da içerisinde günlük makyajlarda da kullanılacak muhteşem renkler var.Mat renkler de var ama ışıltılı metalik renkler özellikle çok hoş duruyor.Tek başına uygulamak bile yetiyor ama birkaç rengi karıştırdığınızda da çok hoş göz makyajları çıkıyor ortaya.Sanki saatlerce o göz makyajıyla uğraşmışsınız gibi bir görüntü veriyor.Renklerin uyumu efsane.Çok çok beğendim.

Golden Rose City Style Rimel-* Golden Rose'un meşhur uygun fiyatlı muhteşem etkili rimellerinden.Kısa,düz,zayıf kirpikleri bile belirginleştirebilir diye düşünüyorum.Fırçası çift taraflı olduğu için hem hacim veriyor hem uzatıyor hem de kıvrık görünmesini sağlıyor.Alt kirpiklerde de aynı etkiyi sağlaması büyük bir artı.Günlük kullanım için oldukça başarılı uygun fiyatlı harika bir rimel.


Kitap Favorim;

Sokak Kedisi Bob / James Bowen- Geçtiğimiz ayın kitabı bu kitaptı ve tek kelimeyle harikaydı.3. kitabı bitirdim,2.'yi de şuan okuyorum ama bu birinci kitap bambaşkaydı.Sanırım hikayenin başı olduğu için,Bob'u ve James'i tam anlamıyla bu kitapta tanıdığım için beni daha çok etkiledi.Tanışmaları,aralarındaki bağ gerçekten çok güzel anlatılmış.Bob'un hikayesi zaten sürüklüyor ama bu kitapta James'in hikayesi de beni etkiledi.Birazcık kitaptan bahsedeyim; evsiz ve bağımlı hayatından kurtulup kendini bir düzene oturtmaya çalışan James bir gün evinin önünde sarman kedi Bob ile karşılaşır.İlk zamanlar başkasına ait olduğunu düşünse de Bob kendine arkadaş olarak çoktan James'i seçmiştir.Bob'un hayatına girmesiyle James'in arınma ve hayatına düzen verme işi hızlanmıştır.Bu kadar şeyi atlatıp kendini hayat için zorlamasını takdir ettim,hayran kaldım.Gerçekten muhteşem bir kitap.Okumayı düşünüyorsanız hiç beklemeyin ve biran önce alıp başlayın.


Film ve OST favorilerim;

Dangal- Geçtiğimiz ay planlamadığım tonla film izledim.Normalde herşeyi olduğu gibi izleyeceğim film ve dizileri de planlarım ama televizyonda merak ettiğim birkaç film yayınlanınca dayanamayıp izledim.Dangal uzun süredir izlemek istediğim ve bir türlü vakit ayıramadığım bir filmdi.Hint filmleri uzun olduğu için saatlerce oturup izlemek bazen zor geliyor,bu konusuna bağlı gerçi.Dangal bu süreye değermiş.Muhteşem bir konuya sahip.Filmin içinden birçok ders çıkarılabilir.Aamir Khan zaten efsane bir oyuncu.Filmin konusu da,eski bir güreşçi olup bırakmak zorunda kalan Mahavir'in bu mesleğini devam ettirmesi için sürekli erkek bir çocuk beklemesi.Bu olmaz ama kızları Geena ve Babita bir gün okuldan bir çocuğu dövdüler diye şikayet alınca babası bu konudaki yeteneklerini hem spora yönlendirmek hem de kendi altın madalya hayalini gerçekleştirmek ister.Kızlar bunun için çok yıpranırlar ama pasif kalmalarından çok daha iyi olduğunu bir arkadaşlarının düğüne gittiklerinde anlarlar.Çok güzel bir hikaye gerçekten.Spor konulu olması beni ayrı etkiledi.Bu konuda daha önce yazacağımdan bahsetmiştim ama hala konuyu toparlayıp yazamıyorum.Bu arada Dangal'ın ne demek olduğunu hala bilmiyorum😂


Dangal Ost- Dangal filminin ostlerini de oldukça beğendim.Kolay kolay müzik dinlemem ama bu filmin müziklerini açıp açıp dinledim.Özellikle; Dangal,Gilehriyaan,Naina en sevdiklerim.Müzikler hem modern hem de geleneksel Hint müziği havası içeriyor.Hint müzikleri ayrı bir güze oluyor.


Unutma Beni- İngilizce adı Still Alice olan bu film sanırım aynı isimli kitabından uyarlanmış.Çok başarılı,üniversitede akademisyen,kafası tabiri caizse sürekli çalışan,sağlıklı beslenen ve düzenli spor yapan,kendini stresten uzak tutan Alice genç yaşta Alzheimer teşhisi konmuştur.Hayatında buna sebep olacak hiçbir şeyin olmaması, bu hastalığa neden yakalandığı konusunda merak uyandırır ve genetik olduğu anlaşılır.Ve ne yazık ki hızla ilerlemektedir.Bu süreçte kocası,çocukları en büyük destekçileridir.Kendisi de çok çabalar ve boş durmaz.Çok etkileyici bir hikayeydi.Oyuncular harika oynamış,bunun da etkisi çoktu tabi.Gerçekten çok zor bir hastalık olduğunu çok çok iyi anlatmışlar.Özellikle Alice'in hastalığın başlarında tuvalete gitmek için yerinden kalkıp evde tuvaleti nerede olduğunu unutup olduğu yerde kalması ve sonra tuvaleti bulamadım demesi çok duygusaldı çünkü bu ilk ağır etkilerinden biriydi hastalığın.Bunun dışında kızının gösterisini izleyip kuliste kızını tanıyamayıp onunla farklı bir sanatçıymış gibi konuşması da etkileyici sahnelerdendi.Bir de 'Keşke kanser olsaydım' repliği de çok etkiledi beni.Çok duygusal bir filmdi,bir o kadar da harikaydı.


Aslan Kral- Bu da öylesine gittiğim bir filmdi ama iyi ki gitmişim.Bir animasyonda ağlayabileceğim hiç aklıma gelmezdi.Disney dizi ve filmlerini sıkça izleyen biri olarak Aslan Kral'ın hikayesini bilmiyorum.Açıkçası çizgi film şeklindeyken dikkatimi çekmemişti.Filminde konusu çok güzel anlatılmış.Kral Mufasa'nın Sinba adında geleceğin aslan kralı olacak oğlu doğar.Ona birçok şey öğretir ama Scar adında bir düşmanları vardır ve buna izin vermez.Mufasa ve Sinba'yı dibe batırmak için elinden geleni yapar.O toprakları ele geçirse de Sinba'nın kral olması kaçınılmazdır.Görselleri,hikayesi çok güzeldi.Güldüren sahneler de vardı ağlatan kısımlarda.Disney yine güzel iş çıkarmış.


Atıştırmalık Favorim;

Eti Burçak Gönlübol- Burçak'ın çeşit çeşit versiyonlarını çıkardılar.Hemen hemen hepsi güzel.Geçtiğimiz ay da henüz yeni çıkan Gönlübol'u denedim.İki,içinde cranberry parçacıkları olan burçak bisküvisinin arasında bolca süt kreması ve süt kremasının içerisinde de frambuaz marmelatı var.İçeriğindeki herşeyin tadını rahatça alabiliyorsunuz.Hem krema tadı geliyor hem meyvelerin tadı geliyor.Aşırı lezzetli.Bisküviler biraz büyük.Çay ve kahve yanında anında biter ama tek başına yeninde ikinciden sonra yiyemedim ben.


Benim ağustos ayı favorilerim bunlardı🥰Umarım keyifle okumuşsunuzdur ve aralarında merak ettikleriniz hakkında bilgi edinmişsinizdir🧡

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Şahane bir yazıydı, emeğinize sağlık :)
    Eti Burçak Gönlübol'u ben de sevdim, çok lezzetliydi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim🧡Baya güzel yapmışlar👍

      Sil
  2. Favoriler ve bitenler yazılarını okumayı ayrı bir seviyorum. Yeni şeyler keşfetmemi sağlıyor :)
    Gönlübol'u henüz denemedim, merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum çok teşekkür ederim🧡Umarım denediklerinden memnun kalırsın✔

      Sil