LOREAL REVITALIFT MAGIC BLUR İNCELEME YAZISI

 


Çoğu zaman makyaj bazı arayışımı bazlarda değil de cilt için üretilen farklı ürünlerde buluyorum.Rastgele denediğim yada testerını denediğim bazı ürünler o kadar iyi çıkıyor ki aradığım bazı buldum diyorum ve anında ürünü alıyorum.Demek ki tester öylesine verilmiyormuş😄 Yine bugün bahsedeceğim ürünle de sevgili arkadaşım Cherijamu'nun hediyelerinin arasındaki tester sayesinde tanıştım.Denediğimde bundan mükemmel bir baz olur dedim ve onu bitirdikten sonra hemen tam boyunu aldım.Bugün sizlere bu çok beğendiğim Loreal Revitalift Magic Blur'dan bahsedeceğim.



Anında cilt pürüzsüzleştirici tamamlayıcı dokunuş.Yaşlandıkça,ciltteki kusurlar ve ton eşitsizlikleri artar, yaşlanma belirtileri fark edilir hale gelir.Kusurlarınızı, kırışıklıklarınızı ve gözeneklerinizin görünümünü anında azaltan çözüm.Loreal laboratuarları cilt kusursuzlaştırıcı nemlendirici içinde yaşlanma karşıtı güçlü aktif bileşenleri, ışık yansıtıcı polimerlerle birleştirdi.Opti-Blur teknolojisi ışık yansıtıcı bileşenlerle ince çizgileri, kırışıklıkları ve gözenekleri gizler.İpeksi formülüyle cildinizde kremsi yumuşaklık yaratır ve anında gözle görülür sonuç verir: Saniyeler içinde, kırışıklıklar, gözenekler ve kusurları gizler.Cildiniz daha genç bir görünüm kazanır.Cilt tonunu eşitler,ışıltı verir.Günlük bakımınızın son adımı olarak veya makyaj için baz olarak kullanılabilir.40-50 yaş arası ciltler  için üretilen bir krem.İpeksi yumuşak bir dokuya sahiptir.Ürünü yapısıyla incelmeye başlayalım.Gerçekten açıklamasında yazdığı gibi ipeksi bir yapıya sahip.Ürünü ilk aldığınızda oldukça yoğun kremsi bir şey çıkıyor ama yaydıkça zamanla ince silikon yapıdaki bazlar gibi yumuşacık bir yapıya dönüşüyor.Ciltte ipek gibi incecik bir doku oluşuyor.Ürün 40-50 yaş aralığı için bakım kremi olduğundan ben düzenli kullanmak istemedim.Bunun yerine üzerinde de yazdığı gibi makyaj bazı olarak kullanmayı tercih ettim ki zaten testerını kullanırken de o şekilde çok hoşuma gitmişti.Bu yüzden ciltte iyileştirici özelliği var mı bilemeyeceğim ama bu özellikleri gözlemem mümkün olmadı.




Ürünü cildinize uyguladığınızda gerçekten cildi pürüzsüzleştirdiğini ve özellikle gözeneklerinizin görünümü azalttığını fark ediyorsunuz.Hatta benim gözeneklerimi anında daha az görünür hale getirdi ki gözenek problemi olan bir cildim var.Cilde ince bir katman halinde yayılıyor ve pürüzsüz bir görüntü sağlıyor.Tek başına da gözenek görünümü azaltıyor ama özellikle üzerine fondöten uyguladığınızda gözle görülür bir fark oluşuyor.Bu ürün üzerine fondöten uygulandığında gözenek görünümü neredeyse sıfırlanıyor.Böyle olunca da fondöten ciltte daha pürüzsüz ve kusursuz duruyor.Ayrıca bu bazın üzerinde fondöten resmen kayıyor.Bazsız denediğim fondöteni dağıtmak biraz zorken bu ürün üzerine uyguladığımda fondöten çok daha kolay dağıldı.Fondötenin çok daha güzel ve bütün durmasını da sağlıyor ve kalıcılığını artırıyor.Yapısı kuru-silikon tarzında olsa da fondöten görünümünü kuru ve mat göstermiyor.Benim, bir makyaj bazı olarak çok severek kullandığım bir ürün.

Loreal hayvanlar üzerinde deney yapan bir markadır.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.




Üstteki swatch fondötenin bazsız, alttaki swatch ise bazlı hali.



Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. bazlı halinin güzelliği . gerçekten güzel ürünmüş

    YanıtlaSil
  2. Bebeem dediğin gibi flormardan eteliner ve maskara aldım kahvereengi çok beğendim sarışın olduğumdan siyah sürünce panda ayısına benziyordum sanırım şimdi yumaş ayısına benzedim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarışınlar için kahverengi eyeliner ve rimel her zaman daha uygun😊Beğenmene çok sevindim😍

      Sil