BIOAQUA KAĞIT MASKE İNCELEME YAZISI 🌵

 


Daha önce Bioaqua markasının jel maskelerini incelemiştik.Bu yazımda ise, Çin cilt bakım markası olan Bioaqua'nın kağıt maskelerini inceleyeceğiz.Markayı sıkça görüyordum ama ilk kez Cherijamu'nun hediyesiyle tanışmış oldum.Çin cilt bakım ürünleri ilgimi çekiyordu zaten.Bioaqua da merak ettiğim bir markaydı.Bioaqua'nın maskeler dışında, birçok etkiye sahip farklı farklı cilt bakım ürünleri de var.Yani ürün çeşitliliği açısından zengin bir marka diyebiliriz.Ülkemizde de internette satışı olan bir marka.Şimdi gelin kağıt maskelerini inceleyelim.



Maskelerin paketlemesi, standart kağıt maskelerden bir tık daha küçük ama bence markaya özel orijinal bir tasarım olmuş.Ama maskenin paketine baktığınızda ilk dikkati çeken şey üzerindeki çizimleri oluyor.İnanılmaz şirin, eskiden oynadığımız bebek giydirme oyunlarındaki karakterlere benzeyen çizimler var üzerinde.Ben acayip beğendim.Bir de içeriğine göre paketlerin renkleri de değişik değişik yapılmış.Ürünü açtığınızda maskelerin kağıtları biraz kalitesiz gibi duruyor ama cilde herhangi bir zararı olmuyor.Maskeler temiz cilde uygulanıyor ve 15-20 dakika bekletilip çıkarılıyor.Ciltte kalan serum cilde masaj yapılarak yediriliyor.İçerisindeki serumları da sadece bir kere uygulamalık, maskeye yetecek şekilde ama yapısı oldukça yoğun, rengi ise şeffaf.Kokuları ve etkileri ise içeriğe göre değişiyor.İçerik açısından oldukça orijinal ve çeşide sahip kağıt maskeleri var.Benim denediklerime bir bakalım;


Bioaqua Natural Extract Cactus Hydra Mask- İçeriğinde cildi tazeleyen ve nemlendiren kaktüs vardır.Kuru cildi nemlendirir, iyileştirir ve bakım yapar.Cildi sıkılaştırır.Cilde nemli, pürüzsüz ve sıkı bir görünüm sağlar.Aloe vera içeriği gibi hoş bir kokusu var.Bu maske cildimi çok çok iyi nemlendirdi ve bu nem de uzun süre kaldı.Bu zamana kadar birçok çeşit maske denedim ama sanırım kaktüslüyü ilk kez bu markada denedim ve bayıldım.Cildime çok iyi geldi.Büyük sivilce izim maskeyi kullandıktan sonra küçüldü.Maskenin cildi onarma etkisinin başarılı olduğunu düşünüyorum.Özellikle sivilceli kısımları onarmada, benim cildimde bayağı başarılıydı.Cildime neredeyse kapatıcıya ihtyaç duymayacak kadar iyi geldi.


Bioaqua Rose Extract Goat's Pink Mask- İçeriğindeki gül cildi su gibi nemlendirir.Kuru ve nemsiz cilde yoğun nem sağlar.Cilt keçi sütü ve pembe yağ özlerini çok sevecektir.Bu maske cildime aydınlık bir görüntü ve canlılık kazandırdı.Ayrıca yüzümdeki şişliği de giderdi.Zaten gül içeriğinin ciltteki şişliği hafifletme etkisi var.Bu maske de bu soruna iyi geldi.


Natural Extract Chamomile Refining Mask- İçerdiği altın papatya özüyle cildi nemlendirerek yatıştırır.Kuru cildi nemlendirir ve dolgu etkisi sağlar.Cilt dokusunu narin ve pürüzsüz yapar.Kokusuz bir maskeydi.Cildimi çok güzel nemlendirdi ama bunun nemi uzun süre kalmadı.Bu maskenin cildimde gösterdiği en iyi etki yatıştırması oldu.Zaten papatya içerikli ürünleri genelde bunun için kullanırım.Bu maske de bu konuda başarılıydı.

Markanın bütün maskelerini çok çok sevdim😍Çok başarılılardı.Cherijamu iyi ki bu markayla tanıştırmış beni🥰

Bioaqua markası bazı yerlerde hayvanlar üzerinde deney yapmıyor olarak geçiyor ama Çin yapımı bir ürün olduğundan hayvanlar üzerinde deney yapmadığından emin değilim.

Bu paylaşım iş birliği değildir.




Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. sevimli görünüyorlar :) zorla alıyoruz bazen...

    YanıtlaSil
  2. Paketleri çok tatlı görünüyor gerçekten. :) Yazını okuduktan sonra ürünleri merak ettim ama marka ülkemizde var mı, ulaşabilir miyim onu bilemedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marka ülkemizde internette satışta ama bu ürünleri bulamadım.Ben önceden denemiştim😑

      Sil
  3. Ambalajları ne kadar da tatlı! Uzak Doğu'nun özellikle de cilt bakım ürünleri hep böyle tatlı oluyor nedense. 😂🤔😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem başarılı ürünler oluyorlar hem de şirin😊

      Sil