The Legendary Witch Moon Soo In Makyajı


Makya önerisi yazılarını özleyenler burada mı?😊2 senede bitirdiğim ama bir o kadar da severek izlediğim dizi olan The Legendary Witch'te unnimiz Moon Soo In'in makyajını anlatacağım bugün sizlere.Moon Soo In karakterini Han Ji Hye oynuyor.Kendisi severek izlediğim bir oyuncu.Hatta bu diziden önce May Queen'de oyunculuğunu beğendiğim için bu dizisini de izledim.Bu makyaj Moon Soo In'in dizide en fazla makyajının olduğu ve en şık olduğu sahne olan şirkette görev verildiği sahneden.Çok beğenmiştim o makyajını ve deneyip sizlerle de paylaşıyorum.


Bu sahnede göz makyajı kendisine göre yoğun ve ten makyajı da ışıl ışıl.


Ten makyajından başlayalım;

Işıl ışıl,nemli bir cilt makyajına sahip.Kendisine göre hafif açık tonda olsa da sırıtmadığı ve bana göre biraz koyu olduğu için hafif koyu bir ten ürünü kullanacağım.Öncelikle cildimi nemlendirmek için cilt yağı kullanıyorum.Bunu güzelce uyguladıktan sonra ışıltı veren bir baz uyguluyorum ve fondöten olarak da az önce bahsettiğim gibi hafif koyu olduğu için kapatıcılığı orta olan bir ten ürünü tercih ediyorum.Kapatıcımı da kapatmak istediğim yerlere ve alın,çene,burun üzerine,göz altlarımdan aşağı doğru üçgen şeklinde sürüp nemli bir sünger yardımıyla dağıtıyorum.Kontür işlemi fark etmedim.Allık gül kurusu tonlarındaydı.Bu tonlarda çok az ışıltı içeren bir allığı fırçamla güzelce dağıtıyorum.Aydınlatıcı işlemi önemli çünkü Moon Soo In'in cildi ışıl ışıldı.Alnımın orta kısmına,burun üzerine,yanaklarımın üzerine ve çeneme bolca uygulayıp bir fırça yardımıyla dağıttım.Bu işlem için likit bir aydınlatıcı tercih ettim

Kullandığım ürünler;

Procsin Anti Blemish Scin Care Oil
Golden Rose Luminious Finish Makeup Primer
Farmasi CC Cream Light To Medium
Lorac Pro Powder Cheek Stain Rosy Glow
Pastel Moonlight Highlighter
Elly Your Beauty Makeup Sponge


Göz ve dudak makyajı;

İlk önce kaşlarımı doğal kendi hizasında,açık bir farla dolduruyorum.Far olarak sarı ve ışıltılı bir renk lazımdı.Bendeki mat sarı rengi tüm göz kapağıma uygulayıp güzelce dağıtıyorum.Sonra hafif dış köşelerden de sıcak kahverengi tonlarında mat bir farla geçiyorum.Bu farların üzerine de ten rengi ve simi bol olan bir far uyguluyorum.Hem farın rengi kapanmamaış hem de o ışıltıyı sağlamış oluyor.Göz üzerime bir kalem yardımıyla eyeliner çekiyorum ve kuyruğunu hafif göz çizgimin hizasında uzatıp ince uçlu bir fırça yardımıyla dağıtıyorum.Aynı zamanda bu kalemi üst göz kapağımın içindeki kirpik hizasına da uyguluyorum.Kirpiklerimi kıvırıyorum ve hafif etkisi olacak hem doğal gösterip hem de hafif belirgin gösterecek bir rimel uygulayıp göz makyajını bitiriyorum.Dudaklarıma da biraz açık tonlarda,nude bir pembe renk uyguluyorum.Makyaj bitti.Umarım keyifle okumuşsunuzdur ve denerseniz umarım beğenirsiniz.Hem günlük hem de şık bir makyaj.

Kullandığım ürünler;

NYX Eyebrow Cake Powder Dark Brown/Brown'daki Brown rengi
Too Faced Clover Palette'ki Good Boy ve Fur Baby renkleri
Essence Kajal Pencil 01 Black
Naturalove Rose Gold Kirpik Kıvırıcı
Rival de Loop Ruj 04


Yorum Gönder

0 Yorumlar