EKİM AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER 2020



Ekim ayını da geride bıraktık.Ülkemiz adına, haliyle hepimiz adına çok zor bir aydı.Umarım bir daha bu kadar ağır şeyler yaşamayız.Bu konuya bir sonraki yazımda daha uzun yer vereceğim.Bu yazımda ise ekim ayında bitirdiğim ürünlerden bahsedeceğim.Ekim ayı benim için biraz değişik geçen bir ay oldu.Eylül ayında yakaladığım o düzenli çalışma ve erken kalkma olayları sanki alışmamışım gibi başa döndü.Bazı açılardan verimli geçen bir ay olmadı.Herkesin kendini daha mutlu ve aktif hissettiği havalar vardır.Benim için o havalar geride kaldığı, daha kapalı ve çoğu kimsenin sevdiği ama bana iyi gelmeyen yağmurlu havalar başladığı için mi bilemiyorum biraz daha tembelleşmeye başladım.Tembelliğimin suçunu da havaya atmam.Neyse.Geçtiğimiz ay aslında çok daha fazla ürün denememe rağmen bitenler son birkaç aya göre bir tık daha az.Bu ürün denemeleri, daha önce hiç olmadığı kadar ve çıkmayan yerlerde bile sivilcelenmeye neden olunca son zamanlarda biraz azalttım deneme işini.Az da olsa bitenlere yeni giren ürünler de oldu.Bakalım neler bitirmişim.



Duru Argan Yağı & Kil Duş Jeli- İçerisindeki kilden gelen mineraller, argan yağı ve tanecikler ile tıkanmış gözeneklerinizin temizlenmesine ve cildinizin parlaklık kazanmasına yardımcı olur.Argan yağlı saç ve vücut bakım ürünlerini seviyorum ama bu ürünü daha çok kil içerikli olduğu için aldım.Kilin cildi çok iyi temizlediği ve arındırdığını biliyorum.Ayrıca bu duş jelinin içerisinde ufak ve bolca tanecik de var.Bu da ürünün temizleme özelliğini daha da artıyor.Cilde hafif bir şekilde, cildi yormadan peeling yapıyor. Kokusu argan yağı kokusu gibi ama ağır değil de hafif meyvemsi bir kokuya sahip.Ciltte hoş bir koku bırakıyor ve bu kokunun kalıcılığı ise çoğu duş jeline göre bir tık daha fazla.Ürün jel yapıda ama kremsi gibi duruyor.Cildi çok güzel temizliyor ve sonrasında kurutmuyor.Aksine nemli ve parlak bir cilt bırakıyor.

Urban Care Macadamia & Keratin Saç Bakım Şampuanı- Çok işlem görmüş ve yıpranmış saçlar için geliştirilmiştir.Özel geliştirilmiş formülü ile yoğun işlem sonrası yıpranan ve zarar gören saçların canlılığını geri kazanmasına, yeniden yapılanmasına ve sağlıkla parlamasına yardımcı olur.Oluşturduğu koruyucu tabaka sayesinde çevresel ve kimyasal etkenlere karşı korunmasını destekler.İçerdiği bitkisel keratin sayesinde saçın yeniden yapılanmasına yardımcı olur ve yıpranmalara karşı koruma,onarım ve direnç desteği verir.Silikon ve paraben içermez.Yoğun nemlendirici onarım,ipeksi parlaklık ve koruyucu etkiye sahip.Urban Care'in eskiden saç bakım ürünleriyle aram çok iyi değildi.Saçıma çok iyi gelmemişti ama yenilediği formül ve serileriyle hiç tanışmamıştım ve merak da ediyordum.Aslında aklım Twisted Curls serisindeydi ama Bim indiriminde Macadamia & Keratin'i görünce buna şans vermek istedim.Yapısı jel gibi ve kokusu eski meyveli şekerleri anımsattı bana.Saçı çok güzel temizleyip arındırıyor.Saçı sertleştirmiyor ama yoğun bir parlaklık da sağlamıyor.Bunun yerine saçı hafif nemlendiriyor ve onarılmasına da yardımcı olduğunu düşünüyorum.Muazzam bir etki görmesem de saçlarımda herhangi olumsuz bir etkisi olmadı.

Safran utss Aloe Vera Sabun- Bu sabun bir Safranbolu gezisinden hediye olarak gelmişti bana.Yoğun kokusu olan bir sabun değil.Temiz bir kokusu vardı ama azdı.Biraz küçük bir sabun ama güzel temizliyor ve cildi çok fazla kurutmuyor.

Watsons Shower Fresh Women Roll-on- Eskiden daha çok stick formda olanları kullanıyordum ama zamanla gözenekleri kapattığını fark ettim ve bunun da çok ciddi sağlık sorunlarına sebep olduğunu öğrendim.Çok fazla ter problemim olmasa da deodorant,roll-on yada stick mutlaka kullanırım.Stick yapıda olanların zararlarını öğrendikten sonra likit yapıda olan roll-onlara geçmeye karar verdim.Bunlar da çok zararsız değildir ama diğerine göre daha iyidir diye düşünerek tercih ettim.Uygun fiyatlı roll-onlar arasında da Watsons'ınkiler vardı.Kokusu çok güzel.Tertemiz bir kokuya sahip ve gerçekten yeni duş almış gibi temiz kokuyor.Bu koku da gün boyu kalıyor.Islaklığı önleme konusunda çok başarılı değil.


Clinique Dramaticaly Different Moisturizing Cream- Hafif yapıda ama yoğun nemlendirme etkisine sahip bir nemlendirici.Bu ürün çok övülünce denemek istedim ama bende dehşet sivilcelenme yaptı.Öyle ki ürünü çok fazla kullanamadan hemen sivilce tedavisine başlamak zorunda kaldım.Cildim karma-yağlı ve sivilcelenmeye meyilli.Benim cildime uygun bir ürün değilmiş.Yüz nemlendiricisi olarak kullanamayınca ben de el kremi olarak kullanarak bitirdim.

Oriflame Volare EDP Tester- Meyve ve çiçek kokularının bir arada olduğu bir kokuya sahip.Koyu,yoğun çiçek kokusu biraz daha baskın.Hafif ağır ama orijinal bir koku.EDP olduğu için de kalıcılığı başarılı.

Real Techniues Expert Face Brush- Fondöten ve kapatıcı için severek kullandığım ilk fırçaydı.Kapatıcıyı ve fondöteni pürüzsüz bir şekilde ve çok güzel dağıtıyor.Özellikle kapatıcı dağıtma konusunda çok başarılı.Krem kontür ürünü uygulamak için de tercih edilebilecek bir fırça.Maalesef bendekinin kılları dökülmeye başladı ve artık makyaj yaparken dökülen kıllar yüzüme yapışmaya başladığı için bitenlere ekledim.


5x Rituel de Beaute Burun Bandı- Her zaman tercih ettiğim siyah nokta bandı.Burun üzerindeki çoğu gözeneğe ulaşıyor ve buradaki siyah noktaları temizliyor.Bu aralar siyah nokta ve sivilce problemim zirveyi görmüş durumda.Doktora da gidemediğim için kendim çözüm bulmaya çalışıyorum.Çenemdeki siyah noktalar için bu banttan kullandım bir kez.Burun kadar etkili olmadı ama cilt yüzeyine yakın siyah noktaları temizledi.

Bee Beauty Disney Minnie Mouse Firming Kağıt Maske- Kokusunu sevmesem de nemlendirmesini beğendiğim bir ürün.Cildi güzel nemlendiriyor ve içinden de yetecek kadar ürün çıkıyor.Cildin bence esnekliğini bir tık artırıyor.


Benri Disk Pamuk- Bu pamuklardan bir ara baya stoklamıştım.Bu 100+40 olan ve indirimde baya uyguna gelmişti.Makyaj temizleme suyu ve tonik çok kullanmadığım için pamuğu da çok fazla kullanmıyorum ama son zamanlarda makyajımı temizlemek için baya kullandım.Diğer kulandıklarıma göre yapısı çok daha sağlam,cildimi yormuyor.Çok yumuşak değil ama sağlam olduğu için tercih ettiğim bir ürün.

2x Blume Mendil- Hijyenik,yumuşak.Mendil,ıslak mendil tarzı şeyler her zaman bitenlerde oluyor.Bu sefer Blume'nin desenli mendillerinden 2 tane bitirmişim.Yapısı yumuşak ve dayanıklılığı iyi.Uygun ürünlerden olduğu için tercih edilebilir.

Benim ekim ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Aralarında merak ettikleriniz varsa umarım yardımcı olmuştur.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. safran sabunu uzun süredir aklımda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerisinde safran var mı bilemiyorum bendeki aloe veralıydı😊

      Sil
  2. Bilgilendirici bir yazı olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Urban care sprey saç kremini kullanıyorum bende güzel kabarıklığı vs. Giderdi hoşuma gitti

    YanıtlaSil