WET N WILD REBEL ROSE CREME BLUSH İNCELEME YAZISI | SİYAH ALLIK 🖤

 


Başlıktan da anlayacağınız gibi bugün değişik bir ürün inceleyeceğiz.Siyah allık mı olurmuş ya diyebilirsiniz ama yapmışlar😄Göz makyajımızda siyah rengi kullanabiliyoruz tuhaf kaçmıyor.Bir ara siyah ruj da çıkmıştı.Çok kullanamasak da denemiş olduk.Ama allık olarak siyah renk, evet kulağa biraz tuhaf ama bir o kadar da eğlenceli geliyor.Açıkçası denediklerim arasında sıradan ürünler olsa da değişik ve eğlenceli ürünler denemeyi daha çok seviyorum.Bu ürün de öyle oldu.Sözü daha fazla uzatmadan Wet n Wild'ın Rebel Rose koleksiyonundan Creeme Blush'ı anlatmaya başlıyorum.



Wet n Wild'ın Rebel Rose serisi romantik-gotik temaya sahip.Genellikle ürünlerini siyah ve gül temalı yapmışlar.Hayatımda ilk defa bir serinin neredeyse tamamını aldım ve o da Rebel Rose serisi oldu.Seriden daha önce birkaç ürünün yazısını da paylaşmıştım.Aşağıya linklerini bırakırım.Koleksiyondaki birçok ürün ilgimi çekti fakat en çok ilgimi çeken bu siyah allık oldu.Görünüşte simsiyah olan bu allık nasıl kullanılır, ciltte nasıl durur pek fikir vermiyor.Ama üzerinde berry rengine dönüşür diye ufak bir spoiler vermişler.Ürünü açtığımızda içerisinde simler bulunan simsiyah bir renk karşılıyor bizi.Yapısı kremsi ama inanılmaz yumuşak ve incecik.Elinizi sürdüğünüz anda yağ gibi kayıyor.Ürünün rengi Rose In Peace.Rengin ismi ve ürünün gotik tarzı Wednesday dizisini anımsattı biraz.Allığı elinize aldığınızda yine hafif siyah bir renk oluyor ama içerisinde koyu bordo bir renk de bulunuyor.Yanaklarınıza ilk uygulamada da hafif siyahlık oluyor ama dağıttıkça bu renk hafif siyaha dönük koyu mor-bordo arası bir renge dönüşüyor.Elle uygulandığında inanılmaz kolay dağıtılıyor.Özellikle yapısı ince ve kremsi olduğundan çok kolay uygulama yapabiliyorsunuz.Fırçayla da güzel dağıtılıyor ama ürün alırken miktarına dikkat etmek gerekiyor.Çünkü en fazla fırçayla renk veriyor.Süngerle uygulamada da yine çok renk veriyor ve güzel dağıtılıyor.Yalnız süngerde siyah renk kalıyor buna dikkat etmek lazım.Ürünün pigmentasyonu güzel ve uygulama şekline göre de değişiyor.Bence bu ürün tint yapıda.Yani rengi mürekkep gibi kalıcı ve zamanla rengi artıyor.Mesela ürünü ilk uyguladığınız yerde hemen kalıyor.Diğer allıklarda dağıttıkça ürünü azaltabiliyorsunuz ama bu tint yapıda olduğundan nereye sürerseniz orada hafif kalıcı bir renk bırakıyor.Mesela elle uyguladığımda renk parmaklarımda bir müddet kalıyor.Yani buradan kalıcılığının iyi olduğunu anlıyoruz.Ama makyajı yağ bazlı bir temizleyiciyle çıkarırsanız bu renk tamamen çıkıyor.Ben ürün tint gibi olduğundan dudağımda da hafif denedim ama çok belli olmadı.Allık olarak daha başarılı haliyle.Ben ürünün özellikle duruşundan bahsetmek istiyorum çünkü ürünün en çok bu özelliğini beğendim.Uyguladığınızda güzel bir miktarda renk ve çok hoş bir ışıltı alıyorsunuz.Bir de ürünün yapısından dolayı hoş gloss gibi bir görüntü oluşuyor.Yani ışıltının dışında doğal bir parlaklık da oluyor.Allık hem parlak hem de nemli duruyor ki bu duruş yüzde efsane güzel görünüyor.Ekstra bir aydınlatıcıya gerek bile kalmıyor.Son dönemlerin allık-aydınlatıcı trendi sanki bir ürünün içine yerleştirilmiş gibi.Hatta bu ara 'I'm Cold Makyajı' modası var belki bilirsiniz.Koyu pembe renkli ve bol ışıltılı allık içeren bir makyaj.O makyajda tek ürün olarak bu allık kullanılabilir.Bu arada ürün vegan.Çok çok beğendiğim bir ürün oldu.Severek kullanmaya devam ediyorum.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



Ürünün duruşu yukarıdaki resimdedir.

Wet n Wild, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Koleksiyondaki diğer ürünlerin yazısı;





Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Pek benlik bir ürün değil ama ilginçmiş. Aklıma Wednesday dizisi geldi nedense :D

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel bir ismi var öyle :)

    YanıtlaSil
  3. Siyah allık olduğunu bile bilmiyordum, o gün instagramda paylaştığında gördüm ve şaşırdım:))) Sayende öğrenmiş oldum:)

    YanıtlaSil