HARRY POTTER KOLEKSİYONUM⚡

 


Harry Potter hayranlığımla ilgili daha önce şurada bir yazı paylaşmıştım.Hayranlığım 20 sene öncesine dayanıyor ve o dönemlerde Harry Potter temalı ürünler satın almayı çok seviyordum.Ayrıca dergilerden çıkan Harry Potter ürünleri, kolalarla birlikte hediye edilen bardaklar ve daha birçok şey vardı koleksiyonumda.O döneme ait elimde çok az ürün kaldı.Zaten uzunca bir zaman da bu hobimle ilgilenemedim.Yaklaşık 3-4 sene önce seriyi tekrar izlemeye ve okumaya başlayınca hayranlık günlerime geri döndüm.Kendime hoş bir koleksiyon yapma kararı aldım.Bu yazımda sizlere Harry Potter koleksiyonumda bulunan ürünleri anlatacağım.



Koleksiyonumun en önemli parçaları kesinlikle kitaplar.Farklı yayınevleri ve çizimlere sahip ayrı ayrı setler var elimde.

-Harry Potter Bloomsbury Yayınları İngilizce Kitap Seti

Seriyi defalarca Türkçe okuduktan sonra bir de İngilizce okumak istedim.Bloomsbury yayınları alma sebebim hem setin kutusundaki çizimin çok güzel olması hem de yeni basımın da elimde bulunmasını istemem oldu.

-Harry Potter YKY Kitap Serisi

Bizi Harry Potter eserleriyle Türkçe olarak buluşturan ilk yayın evi Yapı Kredi Yayınlarıydı.Bu ilk basılan kapak çizimlerini ayrı bir seviyorumBunlardan 3 tanesi bende vardı.Yani koleksiyonumun bu kısmında en az 20 senelik ürünler var:) Serinin diğer kalan bölümlerini sahaflardan satın alarak serinin Türkçe halini de tamamladım.


Bu da Jim Kay'in özel çizimleriyle hazırlanmış, daha çok resim odaklı bir seri.İnanılmaz güzel duruyor.Koleksiyonum bunlarsız eksik kalırdı:) Yalnız seri Ateş Kadehi'ne kadar çıktı.Sanırım çizer devam etmeme kararı almış.Farklı bir çizerle anlaşılıp devamı gelirse tüm seriyi tamamlamak istiyorum.

-Gayriresmi Harry Potter Yemek Kitabı

Mutfağa ilgisi olan bir Harry Potter hayranı olarak bu kitabın da koleksiyonda bulunması gerektiğini düşündüm:) Kitapta Harry Potter serisinde geçen yemeklerin tarifleri bulunuyor.


-Hogwarts Desenli Gece Lambası

Bu bana hediye olarak gelmişti ve çok sevinmiştim görünce.Farklı renkte ışıklandırarak çevresine Hogwarts gölgesi oluşturan bir gece lambası.Sık sık kullanıyorum.

-Harry Potter Seçmen Şapka Kar Küresi

Bu da hediye gelmişti.Cam kürenin içerisinde Hogwarts'ın 4 evinin simgesi bulunan amblemi var.Dışında ise seçmen şapka ve Gryffindor atkısı bulunuyor.O kadar güzel ki:) Bir de Harry Potter tema müziği de çalıyor:)


Mutfak seven bir Harry Potter hayranının olmazsa olmaz eşyaları:) Bunları sıkça ve severek kullanıyorum.Sık kullanmama rağmen yıpranma olmadığı için de ayrı bir mutluyum:)

-Mabbels Gryffindor Kupa

Bu kupa Mabbels Gryffindor Kutusu'ndan çıkmıştı.Muhteşem tasarlanmış devasa bir kupa.Bir tarafında Gryffindor amblemi diğer tarafında da Hogwarts amblemi var.İlerleyen zamanlarda Slytherin kupası da ekleyebilirim koleksiyona.

-Paşabahe Hogwarts Express Kulplu Cam Bardak

-Hogwarts ve Gryffindor amblemli Cam Kase

-Paşabahçe Harry Potter Tatlı Servis Tabağı


-Çapulcu Haritası

Azkaban Tutsağı seride en sevdiğim kısım ve bu bölüme ait ürünleri seviyorum.Bu da bir hediyeydi ve hemen koleksiyonuma ekledim.

-Hogwarts Mektubu

Herhalde koleksiyonun olmazsa olmaz parçası:) Harry'ye gelen ilk Hogwarts mektubunun replikası.

-Harry Potter ve Sırlar Odası filmine ait iki tane kartpostal

Bunlar da 20 sene önceden kalma ürünler:)


Kullanmaya kıyamadığım için her daim koleksiyonumda sakladığım aksesuarlar.

-Gryffindor Atkısı

-Hermione Zaman Döndürücü Kolye 

-Ölüm Yadigarları Kolye

Bu ürünleri eskiden Ali Exress'ten almıştım.Orijinal ürünler değil.

-Sihir Dükkanı McGonagall Yaka İğnesi

Minerva McGonagall, Harry Potter'da en sevdiğim karakterlerdendir.Bu yaka iğnesindeki figürü de inanılmaz tatlı.Koleksiyondaki en sevdiğim parçalardan.



Bu kutu içerisinden Gryffindor temalı birçok ürün çıkmıştı.Kutu çok güzel olduğundan atamadım ve koleksiyonun bir kısmını burada saklıyorum.


-Mabbels Atölye Gryffindor Büyük Defter

Bu defteri inanılmaz seviyorum.Ve en sevdiğim şeylerden biri olan kitap alıntısı yazılarımı buraya yazıyorum.

-Hogwarts Günlük Planlayıcı

-Mabbels Gryffindor Not Defteri

-Harry Potter Lumos Kurşun Kalem

Bu kalem inanılmaz güzel yazıyor ama kullanmaya kıyamadıklarımdan yine:)

Yukarıda bahsettiğim 4 ürün Mabbels Gryffindor Kutusu'ndan çıkmıştı.

-Mabbels Harry Potter Ajanda

Çok iyi tasarlanmış, her şeyiyle muhteşem bir ajanda.İçerisinden Hogwarts mektubu ve sticker da çıkıyor.Ben kullanmaya kıyamadım açıkçası.Süresiz bir ajanda olduğundan istediğiniz herhangi bir zaman kullanabiliyorsunuz.


Harry Potter özel sayısı olan dergilerden beğendiklerimi de koleksiyona ekliyorum.

-Masa Dergisi Harry Potter Özel Sayısı

İçerisinde sticker ve poster olan güzel bir sayı.Bunu da koleksiyona ekledim.

-Kafkaokur Harry Potter Sayısı

Bunun içinden de poster çıkmıştı.Yine başarılı bir sayıydı bu da.


-Harry Potter Boyama Kitabı (YKY)

-Harry Potter Sihirli Yerler ve Karakterler Kartpostal Boyama Kitabı (YKY)


-Sihir Dükkanı Manga Style Harry Potter Sticker

-Gryffindor Tekli Sticker


-Mabbels Gryffindor Mıknatıslı Ayraç Seti

Bu set inanılmaz tatlı.Sık sık kullanıyorum.

-Mabbles Gryffindor Puzzle 99

-Lego Harry Potter Mini Figures | Kingsley Shacklebolt

Lego'nun çıkardığı bu mini figürler de çok güzel.Bana Kingsley Shacklebolt çıktı.Zümrüdüanka Yoldaşlığında olan bir karakter.Luna olsaydı ayrı bir sevinirdim tabii:)

-BKM Kitap Harry Potter Kitap Ayracı


-Harry Potter Dekoratif Yastık

Bu da hediye gelmişti.Çizimleri çok tatlı.Arada bir kullanıyorum.

Benim Harry Potter Koleksiyonum bu şekilde:) Bazılarını kullanırken bazılarına da kıyamayıp saklıyorum:)

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Ama bu koleksiyon çok iyi ve çok güzel. 😊

    YanıtlaSil
  2. kar küresi, atkı, kolyeler nerden hediye geldiler? ingiltereden mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok.Kar küresi kardeşimin hediyesi, buradan almış.Atkı ve kolyeleri de Aliexpress'ten aldım.

      Sil
    2. pikuuu :) bakayım ben de :)

      Sil