KORE DİZİLERİNDEN BEĞENDİĞİM KOMBİNLER👗

 


Kore dizilerinin konularının ve oyuncularının yanı sıra en dikkat çekici yönlerinden biri de görseli oluyor.Diziler için o kadar güzel aksesuarlar, makyajlar ve kıyafetler seçiyorlar ki izlerken hayran kalmamak elde değil.Ben Kore dizilerini izlerken hoşuma giden ve kombin yaparken bana da fikir olur diye bazı kombinleri kaydetmiştim.Bunları sizlerle paylaşmak istedim.Aslında gönül bu kombinlerde kullanılan kıyafetleri yada benzerlerini bulup benzer bir kombin oluşturup paylaşmak ister ama maalesef hem bütçe yeterli olmaz hem de bazıları oldukça eski olduğundan benzer ürün bulmak zor olabilir.Neyse gelin birlikte hangi kombinleri beğenmişim bir bakalım.


The Great Show- Dizideki Soo Hyun karakterinin bu sarı gömlek ve mavi etekli kombinini çok beğenmiştim.Hem basic hem şık duruyor.Bu kombin o kadar hoşuma gitmişti ki benzer ürünleri alıp kendim kombinlemeyi bile düşündüm.Tesettür kombinlerine de uygun bence.


The Running Mates: Human Rights- Buradaki Yoon Seo karakterinin de bu kombinlerini çok beğendim.Genellikle bu tarz kombinler seviyorum galiba ben:) Kot-Blazer yada Kumaş Pantolon-Blazer kombini hem rahat hem de iş için de uygun kombinlerden oluyor.Soldaki kombini beyaz kumaş pantolon ve siyah blazerdan oluşuyor.İçine beyaz bir tişört giymiş.Çantası çok güzel, büyük siyah bir omuz çantası.Ayakkabı tercihi beyaz sneaker şeklinde olmuş ve kombine rahat bir hava katmış.Sağdaki kombini ise açık renk bir kot pantolon ve hafif pudra rengi bir tişört üzerine krem bir blazer ceket tercihinden oluşuyor.Ferah görünümlü bir kombin.Ben kombinin en çok ayakkabı kısmını beğendim.Siyah bağcıklı beyaz bir sneaker tercih edilmiş ve çok hoş bir hava katmış kombine.


Goblin- Goblin'de de Eun Tak'ın bu kombini (solda) aşırı hoşuma gitmişti.Günlük kullanıma uygun olmasının yanı sıra renklerin farklı ama uyumlu olması çok hoşuma gitmişti.Haki trenç ve beyaz sweat uyumuyla, bordo çorapların kombini tamamlamasına bayıldım.Bu da parçaları toplayabilirsem yapmak istediğim kombinlerden.Goblin'de bir diğer beğendiğim kombin Sunny'nin triko kabanı oldu.Sarı, mürdüm ve turuncu ağırlıklı tam sonbaharlık bir parça.Deseni ve duruşu çok güzel.


Tale of the Nine Tailed- Bu dizide de Ji Ah'ın bu trençkotuna bayıldım.Rengi soğuk koyu kahverengi tonlarında.Modeli çok hoş.Bende de benzer bir modelde trençkot var ama rengi açık tonlarda.Benzer bir tarzla kombinleyebilirim.Ayrıca bu trenç için seçtiği siyah çanta da çok hoştu.


Bad and Crazy- Bu dizideki Hee Gyeom karakteri çok güzel giydiriliyordu.Ben özellikle bu kombinine bayıldım.Gömleği bol kesim ve aşırı hoş duruyor.Kot pantolonunun rengi ve kesimi de çok güzel.Ayrıca bu kombinin altına bordo renkli topuklu bot kullanmaları fikrine bayıldım.Bir kombinin herhangi bir yerinde bordo renk kullanılıyorsa o kombin benim için tamamdır:)


Flower of Evil- Bu dizide de Hae Soo karakteri çok güzel giydirilmişti.Ama tabii ben içlerinde yine en çok basic olanı beğendim:) Burada krem bir etek üzerine soğuk kahve tonlarında bir blazer giymiş.Bunun dışında kombinine eklediği krem bez çanta da çok hoştu.Benim bu kadar basic kombinleri beğeniyor olmam ama benim tarzımın asla böyle olmayışı:)


W: Two Worlds Apart- Bu diziyi düşündüğümüzde Oh Yeon Joo karakterini genellikle bu kombinle hatırlıyoruz.Çünkü sadece iki parçadan oluşmasına rağmen akılda kalıcı renk uyumuna sahip.Ben de açıkçası hem parçaların düz olması hem de bu renklerin birbiriyle uyumunu çok beğenmiştim.Yani benim aklıma açık mavi tonlarıyla taba rengini kombinlemek gelmezdi ama yapmışlar:) Şu sıralar giyilmez ama o dönem için çok hoş bir kombindi.


Voice 4- Voice serisi boyunca Kang Kwon Joo karakterinin giydiği trençkotlara hayran kaldım.Hemen hemen hepsi o kadar güzeldi ki.Ama en çok son sezonun son kısmında giydiği bu trençkota bayıldım.Rengi krem tonlarında, modeli hafif kısa kol ve arkasında pelerini olacak şekilde tasarıma sahip.Ben arkası pelerin gibi duran trençkotları çok sevdiğimden bu trençkota da bayıldım.Ayrıca kemer detayı da çok hoş.Bir de bunu hafif haki renkli bir pantolon ve krem ayakkabılarla kombinlemişler ve çok hoş bir kombin çıkmış ortaya.


Voice 2- Burada da Kang Kwon Joo'nun haki tonlarında bol blazerını açık renkli bir tişört ve gri tonlu bir pantolonla kombinlemelerini beğendim.Sade ama günlük kullanım için hoş bir kombin bence.İş için de kullanılabilir tabii:)


Voice 2- Yine Kang Kwon Joo ve yine bir trençkot kombini bu da:) Burada giydiği trençkot siyah ve oldukça uzun.Dar siyah bir tişört ve dar bir kotla kombinlemiş.Siyah kemer kullanması ayrı bir şıklık katmış bence.Burada bir de bir spor ayakkabı giymişti, o da kombini tamamlayan hoş bir parça olmuş.Resmi yok ama Skechers D'lites Jungle Adventure Siyah olan ayakkabıya çok benziyordu.


The Fiery Priest- Bu dizide de Kyung Sun karakteri çok şık giydiriliyordu.Ben özellikle bu turkuaz yeşili trençkotuna bayıldım.Büyük ihtimalle özel bir tasarımdır.Yazıyı yazarken bir trençkot aşığı olduğumu fark ettim ve benim gardrobumda çok az trençkot var.En kısa zamanda çeşitlendirmeliyim:)


Start Up- Seo Dal Mi'nin bu kıyafetini de çok beğenmiştim.Zaten salopet elbiseleri çok severim.Bunun kot olması ve modelini çok beğendim.İnce askılı ve yakası biraz yukarıda bir model.Burada da sanırım ince bir sweatshirtle kombinlemişler.


Tomorrow- Bu dizide Koo Ryeon karakterinin şu krem takımlı kombinine bayıldım.İçerisine yeşil triko bir hırka giydirmişler.Baştan aşağı mükemmel bir kombindi.Bir de dizide diğer beğendiğim kombin de kot, soluk taş renkli bir blazer ve Converse ile yapılan oldukça sade ama günlük kullanıma uygun olan bir kombindi (sağ altta).


True Beauty- Im Ji Kyung'un bu sahnede giydiği kabana bayılmıştım.Kiremit ve koyu lacivert tonlarında, pötikareli bir desene sahip.Modeli de çok güzeldi.Bir de bunu kiremit tonlu bir çanta ve krem rengi bir pantolonla daha şık bir hale getirmişler.


Death's Game- Gün geçmiyor ki bir trençkotlu kombin daha benim favorilerim arasına girmesin:) Bu dizide de Lee Ji Su karakterinin bu, oldukça basit ama şık duran kombinine bayıldım.Krem rengi, klasik tasarıma sahip uzun bir trençkotu, koyu renk bol paça bir kotla kombinlemişler.Altına giydiği siyah topuklu bot kombini daha şık hale getirmiş.Çantası da şıktı bu arada.Bu kombini de bir ara deneyebilirim.


Daily Dose of Sunshine- Bu dizide de Da Eun'ın bu kombini (solda) beğenmiştim.Zaten replik de yapmışlardı bu kısma kombinin şıklığıyla ilgili.Çok hoş kumaş, uzun şort ve çizgili bir tişörtle oldukça basit ama hoş görünen bir kombin yapmışlar.Kombini de siyah bir omuz çantası ve beyaz bir ayakkabıyla tamamlamışlar.Dizide beğendiğim bir diğer kombin de (sağda) Daul Re karakterinin giydiği açık renk, bol kesim bir kot, yine bol kesim uzun kollu beyaz bir gömlekle yapmış oldukları basic kombin oldu.Ama kombini asıl tamamlayan siyah tabanlı,, beyaz renkte kol çantasıyla siyah Converseler olmuş.

Bu kombinler, dizileri izlerken gözüme çarpan ve beğendiğim kombinlerden bazılarıydı.Benzer parçaları birleştirebilirsem ben de mutlaka bu tarz kombinler denerim:)

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Kaleminize sağlık, kfashion gerçekten hem hoş hem de gerçek anlamıyla mevsimlerin tonlarını da hissedebiliyorsunuz bunu seviyorum. Özellikle sonbahar kombinleri inanılmaz güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göze hitap ediyor gerçekten diziler için seçtikleri kıyafetler:) Teşekkür ederim:)

      Sil